2a augusti 2014

Godmorgon på er! Välkomnade varmt, augusti igår då det bara är några dagar till jag fyller 18år! :) Har börjat planera hur det ska se ut, vad jag ska bjuda på och så. Har även gjort en beställning av ballonger och andra dekorationer. Längtar! :D 
 
Igår så jobbade jag mitt sista pass som jordgubbsförsäljare, så skönt och nu har jag semester från de. Jobbar dock imorgon på hotellet i tre timmar och efter det ska jag och Sandra luncha på stan, sedan provgymma på vårt nya gym som vi ska börja på till hösten. Asså omg har aldrig vart så lycklig på länge. Har så himla mycket att se fram emot nu, och idag/ikväll kommer bli supermys med mina bästa tjejer!♥
Proteinsmoothie från igår:
1 banan, 2dl yoghurt, mjölk, 3msk blåbärs-protein (använde whey100 från MM Sports) frysta hallon och blåbär. 
Mixa allt länge så det blir riktigt fluffigt, mums! 

Postat av: Linnea J

Vilket gym ska ni börja träna på? :) Jag tränar på USM, tidigare Formtoppen mitt i stan.

Svar: Kanske fitness24seven :)
Sanna Lundberg

2014-08-02 @ 10:14:31



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]