8e augusti 2014

Godmorgon! Vaknade tidigt idag, till tyvärr massa moln. Men jag åt frukost, sedan åkte jag,mamma och mina två bröder ut en sväng med vattenskotrarna! Det var perfekt före och vi körde full gas och tårarna bara rann. Haha! Vid lunch så kommer hela stora familjen hit, då ska vi grilla hamburgare och köra mer vattenskoter. Och senare idag ska jag ut och äta middag och sedan på bio och se min favoritfilm! 22 Jump street. Så mycket kärlek till dom filmerna alltså! :) 
Har fullt upp hela helgen och veckan med saker jag ska göra innan min födelsedag, och innan vi åker. Så försöker ta vara på tiden så mycket jag kan. Ha en bra dag, kram!

Postat av: Anonym

varför har du vita prickar i ansiktet? va har hänt? :/

Svar: Haha! Det är havsflugor lillavän :P :)
Sanna Lundberg

2014-08-08 @ 15:04:46
Postat av: Sophie

Fina bilder och vad roligt att du kört skoter! Skulle jag vilja göra! Haha :)

2014-08-11 @ 16:16:04
URL: http://everysecondmatters.blogg.se
Postat av: Nora

Vad roligt det låter!

2014-08-11 @ 16:27:32
URL: http://avatalence.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]