Älska spontanshopping

Ni som känner mig vet att jag verkligen inte är någon spontan person. Men en grej är jag fan i mig riktigt bra på, nämligen spontanshoppa! Var bara ute efter ett par jeans, men fick med mig lite till också. ;) Jag fick ju faktiskt en liten löning igår så något måste man ju "slösa" pengarna på. Haha.

Blev i alla fall ingen skola för mig idag, hade inte orken att åka till Vännäs för en lektion och sedan hem. Sen fick jag höra att de flesta i min klass tänkte samma sak som mig. Så istället åt jag lunch med mig själv och shoppade som sagt då. Men nu ska jag i alla fall hem och måla mina naglar och plugga körkortsteori! Heja mig! :D






Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]