Min 18års dag

Jag bjöd bland annat på grillad kyckling, spett, potatissallad, olika såser/röror och nybakt bröd. Så mycket gott!
Har haft en underbar födelsedag idag och igår. Igår så mötte jag upp mina bästa tjejer Sandra och Rebecka och vi åt lunch på Kungsgatan133, och fick sååå fina presenter av dom. Tack igen tjejer, ni är bäst och känner mig väl!♥ Idag så vaknade jag 06.00 för att jag inte kunde sova, så jag och mamma klev upp och började göra i ordning inför kalaset. Tog heeeela dagen, men det var värt såklart ;) Jag bjöd i alla fall på middag och tårta. Och nu när alla farit hem så har vi myst med massa godis i soffan. Tack till alla idag som gjorde min stora dag till den bästa.♥ Har fått så fina presenter idag och kan knappt vänta till att få visa er. Men det får vänta, för nu ska jag packa det sista innan jag far till Turkiet imorgon med mina babes. Där borta ska jag koppla bort allt och bara njuta och ladda upp inför skolan som börjar veckan efter jag kommit hem. :) Ha det så bra så hörs vi om en vecka. PUSS!

Postat av: Agnes

Grattis! :D

2014-08-15 @ 22:59:38
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Grattis:) Va häftigt med ballongerna, jag har aldrig sett sånna innan :)

2014-08-16 @ 08:09:51
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]