12e december 2014

Hej hjärtisar! Har vart sjuk i veckan där av den dåliga uppdateringen.. och igår så fick jag så fruktansvärt ont i ryggen så mamma ville att vi skulle fara till läkaren. Så det gjorde vi och det visade sig att jag hade en inflammation i muskeln på ena sidan av ryggen, inte så konstigt att jag haft så ont. Nu är det bara att vänta tills det gått över, ska vara borta om ca en vecka :) 
Nu sitter jag i soffan och väntar in Svenska hjältar som börjar 20.00 så jag och mamma ska nu göra i ordning en bricka med julgodis, pepparkakor m.m. och värma på lite glögg. Mysmys. 
 
Imorgon jobbar jag och sedan kanske jag ska träffa upp mamma för att strosa runt på stan, kanske ta en fika.. eller en frozen yoghurt?! Ingen kan väl ha missat att det Honeycomb har öppnat i Umeå? :P
Nä nu ska jag mysa med mamma o pappa. Ha en bra kväll puss!
Random bild från i somras, jag skaaa bli bättre på att fota!!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]