15e december 2014

Godmorgon! Idag är en sådan dag då jag bara vill stanna hemma och mysa. Men det blir det tyvärr inte. Måste till skolan eftersom jag var borta så mycket förra veckan då jag var sjuk. 
Har fortfarande kvar inflammationen i ryggen och har ont, så jag hoppas verkligen att det kan börja fara bort snart så att jag kan träna ordentligt.

I helgen har jag bara tagit de lugnt, eftersom jag jobbat också. Ätit mycket och gott, shoppat lite julklappar (men är inte klar ännu...börjar känna mig stressad haha) osv. 

Är verkligen inte alls taggad på denna dag,plus glömde jag mitt busskort hemma :( Men har i alla fall tagit med mig lite fika till skolan som jag ska bjuda klassen på idag :)
Sushi från i lördags, då jag och min lillebror åt tillsammans.
Mötte upp Sandra för lunch, shopping och prat igår efter att jag jobbat.
Jag har ju inte visat mammas nya bil, visst är den fin?! Jag älskar den!





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]