1a december 2014

Hej, sitter i soffan med tända ljus och små kollar lite på tvn medans. Har suttit här i flera timmar och känner mig lite trött i kroppen. Men eftersom min buss går så tidigt så hinner jag ej kolla julkalendern på morgon, så kollade på den nu på kvällen. Får se hur bra den är i år. Skolan idag rullade på bra, jag fick sluta lite tidigare så for och tränade rygg på gymmet, och sedan åkte med mamma och lillebror hem. Tittade även på ett par nta träningsskor, som jag ska önska mig i julklapp. :) Ska strax fika och sen lägga mig, i tid för en gångs skull. 
 
Igår så var det ju första advent som ni nog vet, men efter jag hade jobbat åkte jag hem och då hade mamma julpyntat här hemma, så jag pyntade mitt rum också! Vi åt middag och kvällen avslutades med glögg, pepparkakor och choklad. Jag har äntligen lärt mig äta ädelost! Dock bara såndär på tub, som mjukost, på pepparkaka. Så gott! :)
Idag efter träningen, denna shake var sååå god!

Postat av: Ellen A.

Hej skulle du kunna skriva hur ett vanligt träningspass ser ut för dig och hur långt ungefär?

Typ vad och hur länge du kör uppvärmning, ungefärliga övningar, nedvarvning/stretch eller så? :) Kram!

2014-12-03 @ 16:34:31



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]