31a december 2014

Hej! Nyår idag och jag är sjukt taggad! Har dock lite ont om tid just nu, då min fina storebror ska hämta upp mig och skjusta mig till stan, till Sandra och Rebecka. Vi kommer att göra tre-rätters ikväll och dricka goda drinkar och så. Sen drar vi ut till tolvslaget. Min moster var också så snäll och hämtar mig i inatt. Är så skönt att få vakna upp hemma. :)
 
Igår så åkte jag och gjorde en spray tan. Och är verkligen sjukt nöjd! Känner mig så fräsch just nu alltså. Var dock brunare igår innan jag duschade, eftersom när man duschar så far all överflödig färg bort. Men det blev mycket bättre ändå nu när man dushcat!
Hoppas ni får en underbar kväll och tar hand om er! Så hörs vi nästa år! PUSS O KRAM♥
Från igår då jag lunchade med Rebecka och Sandra på Mat&Prat. Vi skulle egentligen på Bradag, men tyvärr va det fullt.. mitt favoritställe helt klart!
Sorry för de stela bilderna, men har som sagt ont om tid. Haha.
 

Postat av: leavanny.blogg.se

Mumsigt :)

2014-12-31 @ 15:25:20
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: T

Snygging, gottnytt år!👍

2015-01-01 @ 18:45:35
Postat av: VeraL

Vart gjorde du din spray tan?
Blev du nöjd? Och hur länge håller den?

2015-01-03 @ 01:30:44
URL: http://veralindblad.forme.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]