5e december 2014

Hej! Äntligen fredag! Alltså äntligen känner jag, så skönt. Denna vecka har gått så sakta.. Sitter dock fortfarande kvar i skolan och väntar på att tåget ska gå, som är om en timme. Haha. Så segt :(
Helgen är planerad och i kväll så ska jag iväg till morfar som fyller år idag. Lilla morfar♥ Sen så är det ju också Idolfinal. Imorgon ska jag ut och shoppa lite julklappar hade jag tänkt, och på kvällen blir det middag och julmys med min familj och även min morbror med familj. Och på söndag blir det jobb 08.30-12.30 och efter det blir det söndagsgöra. :) 
 
Dagen idag har gått segt, men den har ändå gått bra. Jag har haft en redovisning på turismlektionen och även ett historia prov om första världskriget. Kändes riktigt bra! 
 
Juste igår så beställde jag en ny almanacka från personligalmanacka.se och så la jag även in en beställning på en jacka och klänning från Sheinsde. Längtar tills det kommer! :D
Hoppas ni får en bra fredag. Puss♥

Postat av: Elin

kan du visa klänningen och jackan? tack :) (skicka länken)

Svar: Jag fixar ett inlägg med det imorgon. Kram! :)
Sanna Lundberg

2014-12-05 @ 16:27:33
Postat av: Matilda

Hur många gånger per vecka tränar du? :)

Svar: 5 gånger, har oftast minst två vilodagar nu för tiden :)
Sanna Lundberg

2014-12-05 @ 17:53:38
Postat av: Sophie

Vad ska du ha på dig på julafton söta? Och vad önskar du dig i julklapp? 🎁🐻💋

Svar: Åh jag letar fortfarande, har ingen aning!!😩 känner mig lite stressad över det😢 men det ordar sig😊
Har massor av saker på önskelistan, som typ ett par nya träningsskor, hörlurar och sådana dyra saker🙈 men annars typ någon söt pyjamas/mys kläder som jag älskar! Och även ett fint set underkläder!😍✨💞
Sanna Lundberg

2014-12-06 @ 00:33:22



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]