9e december 2014

 Hej! Stannade hemma från skolan imorse, då jag inte alls kände mig pigg i kroppen. Men jag känner mig mycket bättre nu, men värken i ryggen sitter fortfarande kvar. :( Idag då jag klev upp så åt jag frukost tillsammans med mamma och min lillebror, efter det så har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt. :) Har även städat till min garderob lite, blev så less så jag bara slängde in alla mina kläder eftersom, och tillslut såg det ut som kaos där inne. Hehe, men nu så :) 
Ska försöka att baka lite saffransbullar idag som vi kan äta ikväll efter maten. Blir också tomtegröt och smörgåsar med julskinka till middag, mer jul blir det inte! Och mamma som satt upp granen igår också, så mysigt!
Ha en bra dag, kram♥

Postat av: Stickan!

Vilka mysiga bilder :-) Krya på dig!

Svar: Tack! :) kram
Sanna Lundberg

2014-12-09 @ 14:10:07
URL: http://syrum.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]