Dan före dopparedan

Igår var jag först barnvakt åt Tuva och Oliwer medan Carris var och fixade naglarna fina inför jul och nyår. Sedan på kvällen hade jag lillajul med Sandra, Rebecka, Junas och Jonas. Vi fikade (jag och Sandra tog varsin semla, och de var sååå sjukt jäkla goda, dör) och bytte julklappar. Är så glad över mina. Tack mina änglar!♥ Sedan sov jag hos Sandra. 
Imorse då vi vaknade, så bakade Sandra scones åt oss, som vi åt med apelsinmarmelad, smör och ost. Underbart! Sedan åkte jag in till stan och gick runt. Köpte lite från The Bodyshop och var på jakt efter några fina örhängen, men hittade inga :( Ikväll så har vi ätit middag tillsammans med Carris, Mange och barnen och nu sitter vi i soffan och spelar Bingolotto och har dukat upp ett bord med massor av efterrätt och godis som jag och mamma gjort. Åh vad jag längtar till imorgon! Kommer bli så mysigt. Ha en fortsatt bra kväll så bloggar jag på torsdag. God jul finisar!♥

Postat av: Anonym

Vart har du köpt klänniingen du har på dig? Så snyggt med svart polo!!! :D Kram!

2014-12-26 @ 23:50:35



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]