Från Instagram

Blandade bilder från min Instagram som jag kollade igenom. :)
1. Från förra veckan då jag var hos frisören 2. Från storbaket då jag bland annat gjorde dessa söta
1. För någon dag sedan då jag var ute och busade med Leo i det fina vädret 2. På julaftonskvällen
1. Från uppersittarkvällen 2. Fredagsmys med mamma framför Idol då det fortfarande pågick
1. Påväg mot Stockholm med klassen för några dagar 2. Från min 18års dag, jag och mitt lillhjärta♥ Ler varje gång jag ser denna bild, han är ju för söt! Haha
1. Från augusti då jag och mina vänner var i Bodrum. Här hägde vi vid poolen i eftermiddags solen, drack och åt gott. 2. Också från Bodrum, här var vi på båtutflykt. Hade gärna kunna vara där just nu!

Postat av: Carro

Härliga bilder :)

2014-12-27 @ 17:32:22
URL: http://carroat.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]