Julhelgen

Min jul har verkligen vart så bra. Är dock så sjukt less på alla julbord. Haha, känns som om jag ätit mat och godis för ett år. Men det är ju så gott! :P
Julaftonsmorgon, så kom familjen (förutom pappa som jobbade på dagen och min storebror som var i Thailand) över på en julfrukost. Efter det åkte vi för att äta lunch hos min gammelmormor och morfar. Dit kom även tomten på besök. Sedan åkte vi hem, började med middagen, åt, fikade och dukade upp med dessert bord med julgodis, glögg osv. På kvällen kom tomten och jag fick så fina julklappar. Är så glad!♥
 
Dagarna efter så har vi bara myst massor, sett på film, ätit gott och bara varit. Älskar julen, då man kan umgås med sin familj och se hur alla barn blir så glad över sina julklappar.
 
Igår då? Då åt jag supergod middag innan jag åkte upp till stan för att föra lite innan vi skulle åka på Lokal. Helt okej kväll, dock sjukt besviken på deras musik. Huva! Typ dubstep och house, det går inte att dansa till? :P Fick skjuts hem av Junas, så sedan somnade jag som en klubbad säl i min säng. Så trött. Hehe.
Idag har jag i alla fall bara legat här i soffan och myst med Leo. Och nu ska vi strax åka till mormor och morfar för middag och mys! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]