Personlig almanacka

Här har ni min nya fina almanacka som jag designat på personligalmanacka.se Jag är verkligen jättenöjd, precis som förra gången. Detta är alltså min andra almanacka i från dom. :) 
 
Jag kommer att ha en tävling där du vinner en almanacka i valfri storlek här på bloggen efter jul någon gång. Så kika in här då! Att den är fin? :)


Postat av: Jessica

Vad fin den är :)

Svar: Tack! Är så nöjd! :D
Sanna Lundberg

2014-12-15 @ 21:47:46
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Emmaa

Sitter och klickar hem min nu! Super snygg och så kul att ha något personligt! kram till dig och god jul♡

Svar: Åh vad kul! Kram kram <3
Sanna Lundberg

2014-12-16 @ 13:42:44



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]