Saker jag störs av på gymmet

Folk som sitter och vilar på maskinen som någon annan vill köra emellan på. Ska ni vila? Gå bort från maskinen så att någon annan har chansen att kunna köra emellan.
Ni som känner mig väl, vet att jag avskyr då folk stirrar. Och det gäller även inne på gymmet. Avskyr verkligen då folk stirrar på mig, speciellt då jag kör. Vill du något, tycker du jag är duktig eller gör jag fel? Säg det till mig, eller sluta kolla! :P
Detta är inte min sak jag bör bry mig om egentligen, men jag kan inte låta bli att inte störas av folk som håller på med mobilen medan de är inne på gymmet. Vissa pratar i telefon medan de kör (!!), smsar, snapar lite osv. Är ni på gymmet så ska ni träna, mobilen kan ni titta på sen. 
De som tuggar tuggummi som en galning. T.ex. då jag gör en övning, sen står det någon bakom/brevid mig och tuggar och smaskar på sitt tuggummi. Åhhh vad irreterande! Haha! Can´t handle it.
 

Postat av: Amanda

haha känner igen mig, stör mig på alla dem med!

Svar: Haha så typiskt!! XD
Sanna Lundberg

2014-12-10 @ 17:34:02
URL: http://svagtillstark.com
Postat av: isabell

Helt sjukt... Vad jag tycker är värst är när medelålders män verkar ha slagit sig ner för gott på en maskin och skaffat sig ett intresse att glo på alla brudar som tränar.. Äcklar och stör mig. En annan sak är ju när man får ta över en maskin med blöta handtag av svett.. Pappret och sprejjflaskan finns ju av en anledning..
Less tjej
kramis och tack för en jättebra blogg med rolig läsning! Tätare uppdatering hade varit kul!

Svar: Ja precis! Fyfan det är fruktansvärt snuskigt! Har sett flera äldre män som "kollar in" tjejerna på gymmet när de går förbi osv. Blir så sjukt äcklad :((
Tack fina du, ja jag ska jobba på det! Ska ta tag och satsa på bloggen framöver så det kommer! Puss o kram :)
Sanna Lundberg

2014-12-10 @ 21:45:31
Postat av: Bias ingroup

Skönt att det finns ett tjejgym! Annars kan man köra i lösare brollor?

Svar: Ja precis! Jag brukar dock aldrig köra inne på tjejgymmet så mycket :)
Sanna Lundberg

2015-01-10 @ 11:08:34
Postat av: Bias

Okej, men då har vi ju löst problemet!

Svar: Dock menar inte jag att de kollar på min rumpa. Utan när alla liksom stirrar i huvudtaget :) tycker det är otrevligt när folk stirrar.
Sanna Lundberg

2015-01-10 @ 12:38:19



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]