10e februari 2014

Morning sunshines. Vaknade rätt så tidigt i morse,så gick och hämtade tidningen med Leo sen så gjorde jag frukost och tände ljus och bara myste. Nu har jag borstat tänderna och så. Ska väl snart gå och byta om från morgonrock till andra myskläder. Idag finns inga måsten, så ska bara vara och göra det jag älskar så att denna måndag blir bäst. Efter lunch funderar jag på att fara på gymmet och köra armar. :) Igår så internetshoppade jag och mamma lite. Blev träningskläder och en väska från Nike för mig, och längtar tills det kommer! :D Hoppas ni får en bra dag och kämpa på i skolan! ;) Bjuder er på lite ögongodis också, mums♥♥




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]