11e februari 2014

Hej! Sitter och har just sett på damernas freestyle. Vaknade upp imorse och kände av lite huvudvärk, men jag fick lätt ned min goda frukost ändå och sedan kändes det bättre. Ska alldeles strax åka upp till Carris där jag ska vara barnbakt åt Tuva en stund. Sista lediga dagen, för imorgon är det skola. Och jag är inte taggad..men men what to do. Ser fram emot helgen i alla fall. Ha en bra dag finisar! :)

Postat av: olivias | mode, foto & vardag

finis!

Svar: Tack fina du:-*
Sanna Lundberg

2014-02-11 @ 11:53:47
URL: http://olivias.webblogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]