20e februari 2014

Hej finisar! Förlåt för min kassa uppdatering, men har inte haft någon lust att blogga dessa dagar :( Men oj vilken lång dag detta varit. Klev upp som vanligt 05.40 och var hemma från skolan vid 17 och då började jag göra middagen här hemma. Blev teriyakiwok med kyckling och ris, väldigt gott..sån kock jag är ;) Idag blir det vilodag. Så jag ska mysa framför tvn med Leo ikväll. 
Imorgon är det fredag och det känns så skönt! Helgen är planerad och det ser super ut. Ska upp tidigt till skolan imorgon igen, sen blir det en fredags-celsius och träning på det. Sen har jag några ärenden jag ska hinna göra innan middagen. :P Önska mig lycka till typ. Haha. Ha en bra kväll :)
Blandade bilder, tre är mina och de andra är från weheartit.

Postat av: Mikaela

Fin blogg och härliga bilder :)

2014-02-20 @ 20:10:17
URL: http://lmikaela.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad har hänt????:'((((

2014-02-21 @ 15:37:41



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]