23e februari 2014

Godmorgon! Har nyss fikat och ser nu på skidorna på tvn. Idag ska jag planera veckan, svara på några mail samt måla mina naglar och såklart kolla på hockeyn! :) En väldigt händelselös söndag, men så ska det ju vara på söndagar. Sen så blir det ju såklart söndagsmys ikväll också. Hoppas ni får en bra dag, kramis! 
 
Bakade ett bröd då Oliwer somnat igårkväll så det var väldigt gott med nybakat bröd imorse ;)

Postat av: leavanny.blogg.se

Gott!

2014-02-23 @ 11:59:22
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Åh det ser super gott ut !!
Kan du inte lägga ut receptet på brödet?
Det vore hur snällt som helst.

Svar: Googlade så har inte kvar det:)
Sanna Lundberg

2014-02-23 @ 13:36:23
Postat av: Louise

Hej! Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om vilka dina övningar på ett magpass är? Skulle behöva så sjukt mycket ny inspiration till ett nytt haha.. Så skulle uppskatta det enormt om du kunde skriva om vilka du gör för att få dina magmuskler :) Kram

Svar: Det kommer jag tyvärr inte att göra :) för att jag gör inte mycket mage. Bara de typiskt "vanliga" magövningarna som sit ups o plankan osv nån gång i veckan.
Sanna Lundberg

2014-02-23 @ 21:09:54



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]