25e februari 2014

Alltså hallå?! Kan ni fatta att februari månad redan snart är slut? Januari gick ju otroligt sakta, men denna månad har bara blåst förbi. Jag var nyss på lunchrast och ska börja min sista lektion nu. När jag kommer hem ska jag och mamma träna innan middagen, sen blir det mys hela kvällen med 90210 och Top model. Ha en fortsatt bra dag :D
Två bilder från Egypten förra året 

Postat av: Silke

härligt havet ser ut!

2014-02-26 @ 07:17:54
URL: http://silkez.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]