27e februari 2014

Hejhej, kort skoldag idag, vilket var superskönt eftersom torsdagar är värsta dagen i skolan.. Men idag så hade vi studiebesök på Nydala camping, sedan åkte vi in på Ronjas och åt lunchbuffé där. Efter någon timme eller så, fick vi åka hem. Och när jag kom hem hoppade jag i myskläderna, tände ljus och gjorde en supergod smoothie. :)
Idag är det vilavilavila, så jag ska följa med mamma och passa Oliwer och Tuva efter middagen. Sen följer jag med mamma när hon ska lämna blod, sen så ska vi handla inför helgen! Vi ska fira min lillebror och syster på lördag, så det blir nog en del :P
 
Snart lov också, känns underbart, hihi. Sista dagen imorgon sen tar jag också sportlov. Välbehövligt. 

Postat av: Josefin

Hej! jag har en fråga angående dina bilder. Hur får du alla bilder så ljusa??? och skarpa.??

2014-03-05 @ 16:32:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]