3e februari 2014

Hej på er, slutade skolan tidigt idag som vanligt, så tog bussen hem. När jag kom hem gjorde jag en supergod lunch som jag åt framför 90210, nu efter två avsnitt är det dax att kliva upp ur soffan och göra något. Hade tänkt att köra armar idag innan maten så jag kan vara ledig och mysa ikväll, kanske gå i säng i tid?? ;P 
 
Igår kväll efter middagen, så satte vi oss i allafall i soffan med glass och godis framför Pappa på burk, eller The switch som den heter på engelska..låter en aning bättre :P Nepp, nu ska jag ta mig lite mellis och en bcaa innan jag far iväg på gymmet. Kramis!
Min senaste beställning från mina leverantörer MM Sports. Whey 100, Bcaa-xx, Gainer samt en smartshake. 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]