7e februari 2014

Godmorgon lovies! Sitter i skolan och har min ända lektion, har en redovisning nu sen tar jag bussen hem 10.20 men är inte hemma förrens 12.30 suuuuck. Så ska passa på att gå och köpa Celsius och gå på Ica och köpa lite gott till ikväll! :) Helgens planer ser underbara ut. Imorgon ska jag träffa Rebecca och Jenny för lunch, fika och lite shopping. Sedan träffar jag bästis för lite mer mys på kvällen♥ Bloggar när jag kommer hem, och nu blir det bättre bilder och uppdatering, för nu har laddaren kommit, yeey! 
 

Postat av: Vanessa

Fin du är Sanna :)

Svar: Tack o detsamma :)
Sanna Lundberg

2014-02-07 @ 11:25:04
URL: http://sandravanessa.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]