8e februari 2014

Godmorgon alla prinsar och prinsessor!♥ Vaknade åtta imorse, och gick upp och åt drömfrullen och insåg då också att mitt jordnötssmör snart är slut. Jag köpte den ju nyss?! Snacka om obsessed. :P
 
Vaknade upp med träningsvärken från hell i min rygg/lats. Körde rygg och axlar i torsdags och då tränade jag nämligen en hel del på chins. Känner av biceps också.. döö vad ont. Men jag älskar det samtidigt! Och igår körde jag 20min cardio plus teknik, utan vikter dock. Körde med min storebror, så han visade och lärde mig hur jag ska göra och så. Så tillslut kunde jag gå rikitgt lågt i mina squats! :D Nu ska jag bara öka vikten, sen så ;) Har även hunnit med att måla mina naglar, medan jag kollar på snygga snowboard killar på tvn ;) 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]