Beach hair

Fler bilder är uppe på fina Linneas blogg från i somras då vi fotade. Så himla härliga bilder, man blir alldeles varm i kroppen, fast jag minns hur jäkla kallt det var när vi fotade, jag liksom skakade emallan åt. Sen så blåste det en hel del, så att håret flög åt alla håll.Haha, sen ska man försöka se avslappnad ut osv.. Men bilderna blev ju hur bra som helst, hon är så himla bra på det. För fler fina bilder så ska ni gå in och kika på awildsoul.blogspot.se
 

Postat av: Lovisa Åsberg

Vilka galet fina bilder! Du är så himla vacker Sanna!

Svar: Ja visst va dom fina? Hon är så jäkla grym på att fota! :D Åh tack fina du, blir jätte glad!
Sanna Lundberg

2014-02-06 @ 09:40:11
URL: http://lovisaasberg.for.me
Postat av: BigSis JJ

VÄRLDENS vackraste, finaste, sötaste och mest underbara rara tjej som finns! Älskade bästa vän, lillsis och soulmate, love you :D <3

Svar: Finfina du! Love you sweetheart<333
Sanna Lundberg

2014-02-06 @ 18:11:55
Postat av: Anonym

Otroligt Vackra bilder! :D Och tröjan varifrån är den köpt? :)

Svar: Tack, all cred till Linnéa :) Köpte den på Tessie i gbg
Sanna Lundberg

2014-02-06 @ 21:47:56
Postat av: :)

Tvättar du ditt hår varje dag? :)))

Svar: Nej :)
Sanna Lundberg

2014-02-07 @ 15:40:05
Postat av: Ebba Molin

åh så vacker!

Svar: Tack:-*
Sanna Lundberg

2014-02-07 @ 19:52:18
URL: http://molinebbas.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]