Bekännelser

• Avskyr då folk stirrar. Sen så hatar jag när man sitter vid typ datorn och folk ställer sig och kollar på vad man gör. Haha. 
 
• Jag äter alltid minst en banan varje dag. Kan ju vara godaste frukten?!
 
• Äääälskar jordnötssmör. Farligt gott.  
• Kom på att kall potatis är nästan godare än varm? Haha (men inte godare än färskpotatis på sommarn då) Skulle värma upp mat förra veckan någon dag till lunch, men potatisarna fick inte plats på tallriken (mycket mat eller? haha?!) så jag åt den kall istället :P
 
• Längtar till jag fyller 18 år och också så jag får ta körkort. Då blir det fest vänner, har redan börjat tänka på vad för dekorationer jag ska ha. Haha. 
 
• Mina favorit blommor är pioner. Skulle vart drömmen att ha bukett med rosa pioner ståendes hemma. 
 
• Älskar pyjamasar och myskläder. Bor helt seriöst bara i myskläder, direkt jag kommer hem så byter jag alltid om till pyjamas eller mysdressen. Love it!
 
• Jag sa till mig själv att jag ska någon gång i mitt liv se Justin Bieber innan jag dör. Och jag kan fortfarande inte fatta att jag gjort det! 
• Jag älskar leopard mönster! Zebra är också snyggt, men oj vad jag älskar leopard.
 
• Jag är verkligen ingen spontan människa. Gillar att ha saker planerat. 
 
• Jag har gått i ridskola då jag var mindre
 
• Vill verkligen åka till New York och Los Angeles. 

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Haha hatar oxå när folk stirrar på ens dator fast men egentligen inte kollar på nått speciellt :P Ha en bra dag :)

Svar: Haha ja precis! Det behöver inte vara nått speciellt man tittar på. Men det är så störande! :P detsamma!
Sanna Lundberg

2014-02-18 @ 14:39:46
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]