Gym time baby

Ett snabbt besök på gymmet för lite fredagsfys innan fredagsmys ;) oooh där fick jag till de, hehe
 

Postat av: maja

vilka är dina favvo övningar för bål och mage? :)

Svar: Har inga favoriter :)
Sanna Lundberg

2014-02-07 @ 22:44:58
URL: http://mollyhoney.blogg.se
Postat av: Ofelia

Herregud vilken mage!!! Supersnygg är vad du är!! Och så söt också! Massa kramar till dig! :)

Svar: nemen ttaaack fina! Massa kramar tillbaka! :) <3
Sanna Lundberg

2014-02-08 @ 10:02:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]