My supplements

Fick frågan om jag kunde berätta om mina kosttillskott som jag använder, och det kan jag göra. Hoppas ni uppskattar det. :)
Men jag använder mig av Whey 100 samt en BCAA från MM sports i deras egna märke Body Science. Jag har smakat olika märken på proteinpulver, men inget har fallit mig i smaken. Men sen så berättade min storebror för mig att Body Science är bra, och han hade rätt. Jag kommer aldrig att byta från detta till något annat. Bra kvalité och bästa smak! :)
I proteinpulvret så har jag och har smakat Choklad/banan, Jordgubb, Blåbär, Choklad, Double rich chocolate och vanilj. Alltså alla förutom en. :P Och mina favoriter av alla är Choklad/banan, Double rich chocolate samt Choklad, bara för att jag är chokladälskare, hehe. Jag blandar alltid mina shakes med mjölk, då jag tycker det är godast och man får i sig mer än om man bara blandar med vatten. Jag brukar ta mina proteinshakes innan eller efter träning, till maten (istället för att bara dricka mjölk) eller vid sidan om mitt mellanmål och kvällsfika. 
BCAA är något jag har börjat med nydligen som jag beställde i min senaste order. Jag har smaken Citron/lime och jag tycker den är jättegod. Man blandar BCAA med vatten, och jag brukar ta min BCAA innan, under och efter träning.

Postat av: Marie

Fitnessguru tycker jag är bättre, just med smakerna!

Svar: Hm jasså, inte jag! Gillar inte FG alls faktiskt nu när jag har smakat body science :)
Sanna Lundberg

2014-02-22 @ 19:55:39
URL: http://velfian.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]