Standard

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, tända massa ljus och se på 90210 eller någon film på Netflix. Plus gotta såklart. Låter som en helt vanlig söndagkväll för Sanna Lundberg. Hoppas ni haft en bra helg. Jag är nämligen lång ledig fram till onsdag ;)

Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

OH gud vad jag saknar naturgodis!!

Svar: Ät det då? ;D det är godaste som finns typ!!!
Sanna Lundberg

2014-02-13 @ 23:16:33
URL: http://jsjolin.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]