Sunday´s scones

Varma scones med creamcheese och blåbärsmarmelad, kan ju inget annat än att bli kalas i munnen.

Postat av: anonym

Färgar/slingar du ditt hår hos frisören eller hemma?
Om du färgar hemma, med vilken färg? och om du gör hos frisören, vad säger du att du vill "ha för färg" då?
Jätte fin blogg, kram!

Svar: Jag gick frisör första året i gymnasiet, så senast jag slingade/färgade håret var över ett år sedan (början synas ganska bra också) Men har slingat hemma också. Så jag har aldrig gått till en frisör och slingat. Hemma brukar jag använda Mood´s slingfärg :)Tack kram
Sanna Lundberg

2014-02-09 @ 16:46:37



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]