You are the apple of my eye

Något jag tycker är lite roligt, (garvar läppen av mig, ha-ha) Nä men jag tycker det är kul att ändra mina bakrunder på mobilen, Ipaden och datorn. Det blir som en helt ny! Känns så fräscht typ, haha. På mobilen använder jag typ alltid Victorias secret bakrunder. Älskar allt som är gulligt och rosa. Har en mapp i mobilen där jag samlar olika bakgrunder, sen byter jag lite då och då. Och även efter årstid/högtid osv. Lite kul tycker jag i alla fall ;P

Postat av: Anonym

vad heter appen? :)

Svar: Det är ingen app :)
Sanna Lundberg

2014-02-15 @ 19:15:40



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]