12e januari 2014

Godmorgon! :) Vad kul att det är så många som ställt frågor, får nog göra två olika inlägg. Vissa ville att jag skulle svara i video. Och det känner jag lite sååådääär till :P Tänk om ni kunde vara lika duktig på att kommentera såhär  i varje inlägg ;) Tycker ni ska bli bättre på att kommentera, så då blir jag bättre på att blogga ;)
 
Gårdagen var hur bra som helst. Det var så fint och Oliwer var ju hur söt som helst, man fick sig några skratt mitt i dopet. Haha :) Gott fika va det också! Dagens planer är att chilla, svara på lite frågor från frågestunden och planera veckan. Jag har ju tidigare vart ledig på måndagar, men ikke längre. Nu har jag en lektion på måndagar :) 
Ha en bra dag så bloggar jag mer sen. Pussen!
Den översta bilden är från igår efter dopet. (Mycket frukost bilder på senaste tiden, men det gillar ni va? haha) Frukosten imorse. Var ju typ huuuur länge sedan som helst jag åt knäckebröd, faktiskt ganska gott :P

Postat av: wilma

Vart hittar du inspirationen och orken till att göra så bra frukostar varje morgon haha? :)

Svar: Haha, jag tar/äter det jag är sugen på bara. Inte så svårt, och inte jobbigt alls :P
Sanna Lundberg

2014-01-12 @ 11:45:33
URL: http://wilmacelina.blogg.se
Postat av: Annika

Gott!

2014-01-12 @ 16:07:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]