13e januari 2013

Nu sitter jag på bussen från Vännäs. Min nästa buss från stan går kl 11.45 då ska jag hem äta! Börjar bli riktigt hungrig nu..men är i alla fall framme om ca 10min. Då ska jag gå och kika lite inne på affärerna. Btw. Det är dödligt kallt ute, -13grader här. Jag fryser ihjäl! :(


Två bilder från imorse 

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Fin blid :)

2014-01-13 @ 14:41:51
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: Linnea

Var är mössan ifrån? Jättefin

2014-01-13 @ 19:06:36



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]