15e januari 2014

Hej på er. Idag är jag ledig från skolan. Vi på HT ska jobba under SM-veckan som är här i Umeå. Så på torsdag och fredag står jag vid skidspåret och jobbar (och fryser för den delen). Ska bli kul :) Idag ställde jag klockan så att jag inte skulle sova så länge. Så har hunnit göra lite små saker nu innan lunch, som att plocka ur diskmaskinen, bäddad sängen och sy mina tränings"väskor". Haha vad vuxen allt lät :P Men nu ska jag snart trycka i mig lite lunch. Blir lax idag, yuum!
 
Idag så kommer jag bara ta det lungt, läsa tidnigen jag fick av pappa igår, ta en dusch, måla naglarna och bara mysa hela dagen. Hihi. Hoppas ni får en bra dag :)
Lång mysfrukost imorse med massa tända ljus.
 

Postat av: Anonym

Äter du alltid samma müsli? Vad heter den? :)

Svar: Nej det gör jag inte. Men jag gillar denna jättemycket. Paulúns granola :)
Sanna Lundberg

2014-01-15 @ 13:10:57
Postat av: leavanny.blogg.se

Gott!

2014-01-15 @ 17:47:50
URL: http://leavanny.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]