16e januari 2014

Hej! Vilken dag jag haft idag, var ganska så otaggad när jag for upp till stan imorse för jobb. Hade klätt mig som om jag skulle bestiga Mount Everest eller nått. Men så fick jag och min vän Julia stå inne på VIP i garderoben, så skönt! Slapp vara ute och frysa. Sen så måste jag ju bara få säga att självaste kungen kom dit idag och inte nog med det så lämnade han sin jacka och mössa till mig ;) Han hade en bild på sig själv inne i jackan, haha ganska gullig ändå :P Fick jättegod lunch där borta, i ett tält. Det var så mysigt! Slutade i allafall vid 14 och tog sen bussen hem. Och nu är jag helt död. Är jätte trött. Så jag och pappa gjorde nyss varmkorv med mos till oss och nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis. Sen ska jag följa med mami och handla (när hon tränat). Alltså ännu en vilodag för mig, så sköönt ibland. 
Haha Jennifer fick en smygbild :P

Postat av: Vera

Alltså va!? Så himla sjukt och coolt att träffa kungen bara sådär haha

Svar: haha eller hur! :PP
Sanna Lundberg

2014-01-16 @ 19:18:06



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]