18e januari 2014

Hej vänner, sitter i soffan med mamma och pappa just nu. Vi har ätit lasagne för bra tag sedan, så nu sitter vi och myser framför tvn med gotta. Idag har jag inte gjort något speciellt, förutom att vi var på kalas hos Jocelyn som fyllde 9år. Hon bjöd på massa god fika och tårta och det var kul att träffa alla igen.♥
 
Igår så åkte jag upp till Sandra och Emilia i stan. Vi lagade middag tillsammas, myste och skrattade som aldrig förr. Haha, vi alla tre var så himla trötta så vi skrattade åt allt. 
 
Imorgon så ska jag åka till stan för att träffa Rebecca. Hon är sjuk, så ska ta hand om henne imorgon. Vi ska äta lunch,baka och så. Och juste, imorgon kommer det upp en tävling på bloggen. Min första. Så kika in här under dagen :)
1. Lunch från i fredags då jag jobbade på SM-veckan, kycklinglasagne, så gott! 2. Middagen igår med Sandra och Emilia 3. Bild från idag 

Postat av: leavanny.blogg.se

Mumsigt :)

2014-01-18 @ 21:38:12
URL: http://leavanny.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]