23e januari 2014

Hej! Är i skolan och har en sista lektion, sen får jag sluta! Vi har ätit lunch för en timma sedan, men jag är hungrig igen..btw. var sjukt god mat idag, och det är inte ofta. Men tur jag tog med mig hem i från som jag kan tugga på :) 
Idag är det vila, och jag ska möta upp mamma efter skolan på stan, sen ska vi handla och sen hem och äta tomtegröt med nybakt bröd från Nisses konditori, mamma hade vart förbi på konditioriet och köpt med sig två bröd hem. Och ena åt vi igår till kvällsfikat igår kväll efter gymmet, satt fint efter ett benpass. Dödligt gott. :P 
 
Hade tänkt lägga in en beställning från MMsports ikväll. Tänker ni börja med bl.a proteinpulver, så rekomnderar jag starkt deras egna märke Body Science. Alla smaker är super goda, men en favorit är banan/choklad. Men här nedan ser ni vad jag hade tänk beställa. Whey i smak av blåbär, en påse Kasein i Double rich chocolate, BCAA-XX i smak av mango eller Citron/lime och några fina shakers, det kan man inte få för många av ;) 
Allt hittar ni på deras hemsida och från deras egna märke Body Science. Länk finns till höger under min profilbild. :)
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]