24e januari 2014

Morning babes! Drömmde en väldigt annorlunda dröm inatt. Drömmde alltså att jag var med i dagstidningen (med bilderna Linnea tog på mig i somras i min Triangl bikini) Haha. Så jag googlade upp vad det kunde betyda, och det betöd att jag kommer få ett brev inom kort om något jag inte alls kommer gilla, eller goda nyheter från en bortrest vän. Så vi får väl se ;) 
 
Åt i allafall en super god frukost imorse, så nu är jag mätt och belåten. Ska följa med min syster och barnen till stan. Blir nog att äta eller fika något på stan. Hade tänkt att gå och testa ett par wr.ups byxor från Freddy inne på One Morde Rep, kanske det händer att man får en liten rumpa i allafall? ;P 
Frukosten imorse, yoghurt med banan, granola, macka, ägg, kiwi och te med honung. Så gooood!

Postat av: Alexia

Vad är wr.ups byxor för nåt? Hehe
Superfin blogg! Kram :):)

2014-01-24 @ 20:04:37



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]