26e januari 2014

Hej babes. Har nyss ätit middag med mamma,pappa och mina älskade bröder, gott och väldigt mysigt.♥ Igår så stod ju jag för förrätten och det blev smördeg med rödbetor,chevré, pinjenötter och honung. Älskar det! Och sen så hade ju mamma och jag bakat en väääldigt kladdig kladdkaka. (varför ska den annars heta kladdkaka? hehe) Sen så myste vi ett tag innan jag for upp till Jonas där mina brudar och killar var. Väldigt kul att få träffa dom. Blev dock väldig tidig kväll eftersom Sandra skulle ta bussen hem, så jag följde med henne till bussen i ovädret, sen så for jag hem. 
Imorse så vaknade jag upp av att mamma hade bakat scones. Såå sjukt gott det är alltså. Så det blev såklart en mysfrulle idag också (som alla andra dagar?? Känns som om jag skriver det hela tiden, haha) Senare på dagen så åkte vi och tränade på gymmet. Jag fick till ett jäkligt bra crossfit pass! BAM! 
 
Nu ska jag sätta mig ned för att se på film med en skål godis. Ha en bra kväll :)
 

Postat av: Fanny

Jag älskar den där koppen! Har varit på väg att köpa den flera gånger :)

Svar: Åh jag är helt kär i den! Säger bara köpköp! Den är så himla mysig! :)
Sanna Lundberg

2014-01-26 @ 18:40:05
URL: http://fannystaaf.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]