27e januari 2014

Hej på er! Jag tänkte bara kika in och säga hej typ, haha. Har inget speciellt att skriva om. Förutom att på onsdag så ska jag som jag tidigare berättat på min praovecka, på Scandic. Kommer bli kul tror jag, hoppas jag i allafall. Sen så hoppas jag på att vi får hotellfrukost på onsdagen eftersom vi ska vara i köket. Hehe. :P Bra måndag har jag haft, nu låter vi veckan gå fort så att vi kan få helg igen. Har lite roliga saker planerade i helgen nämligen. Nej hörrni, nu ska jag ta mig kvällsfika och se en film eller ett avsnitt 90210. Och imorgon hoppas jag på att det ramlar ned paket i brevlådan eftersom jag gjorde två beställningar i helgen. HIHI Puss på er!
 

Postat av: lalala

hur länge ska du praoa där?:)

Svar: Till på fredag bara :)
Sanna Lundberg

2014-01-27 @ 22:54:44



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]