28e januari 2014

Godmorgon, sitter i skolan och har hål just nu. Har haft Logi första lektionen. Så efter min klass haft lektion, så ska vi gå och äta. Taggar sönder lunchen. Det är köttfärsbiffar med sås! Döögott (förhoppningsvis) Är så sjukt sugen på en Celsius citron/lime, blir nog att köpa en när jag ska på stan. Måste köpa ett par svarta skor samt en tröja till imorgon då vi ska på prao. :P Senare ikväll ska jag träna, wiii. Hoppashoppas min beställning kommer idag, pleeaaase god!!! 
Nu ska jag se på 90210 och invänta lunchen. puss! (BTW. NÅN SOM VILL GÖRA NÅOGT MED MITT HÅR? VILL FÄRGAAAA..innan jag rycker av mig skiten,haha är så jäkla less.)
Ge mig sommarlov, solblekt hår och gör mig ba brun!

Postat av: Anonym

Är du verkligen bara 17 år?

Svar: Haha ja det är jag, hur så? Inget jag skulle ljuga om precis :)
Sanna Lundberg

2014-01-28 @ 12:24:19
Postat av: Amanda

Nej slit inte ut håret! Det är så himla fint:) inget är mer skonsammare för håret än att låta det vara fritt från starka kemikalier

Svar: Men jag vill bara fräscha upp det genom att lägga några slingor på min utväxt :)
Sanna Lundberg

2014-01-28 @ 13:53:25
Postat av: Lisa

Hur tar du hand om din hy? Du är verkligen perfekt!:)

2014-01-28 @ 19:29:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]