3e januari 2014

Hej på er. Hoppas ni haft det bra! Jag har haft det helt underbart och bara levt livet, men börjar längta tillbaka till mina rutiner igen. Under tiden jag inte bloggat, så har jag bara tagit det lungt, haft myskvällar och ätit. Det sammarfattar mina dagar ganska bra ;) 
 
Tänkte ta tag i bloggen efter helgen, på måndag. Vill bara fortsätta lata mig nu tills jag börjar sätta igång med allt igen. Är så jäkla taggad på livet nu alltså! :D Och att få börja arbeta mot mina mål med träningen. Fyfan vad jag är taggad. Gah! I år så kommer det vara mitt år och ni ska få följa med på min resa :)
Bilden är från nyår.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]