7e januari 2014

Hej på er! Idag hade jag ställt klockan på 8, men jag orkade verkligen inte gå upp, så jag vaknade halv tio istället. Åt frukost och cyklade sedan hem till in syster och provsminkade henne inför Tuvas dop på lördag. Hon har blivit så stor, och hon var så himla glad idag. Hihi gullunge♥ 
 
Idag hade jag faktiskt tänkt att springa..utomhus. För första gången sen i början av september?! Fast vi får se hur jag gör, eller så far jag till gymmet. Men ikväll ska jag i alla fall slinga min systers hår. Skulle också behöva göra nått åt mitt hår. Vill klippa (toppa) samt slinga utväxten. Saknar mitt blonda ljusa hår jag hade i somras :(
Min goda frukost imorse, yuum! Västerbottensost kan ju vara den godaste osten att ha på mackan :D

Postat av: Hemma Hos Felicia

mm så gott! :)

2014-01-07 @ 16:49:06
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]