8e januari 2014

Hey babys! Första skoldagen idag och det känns så drygt!..Kom till skolan och fick höra att jag börjar 12.20 så drygt. Men nu sitter jagi allafall i uppehållsrummet och lyssnar (ofrivilligt) på när någon pratar med sin "bror". Alltså i varje mening säger människan bror eller brorsan.. jag dör så jobbigt att lyssna på. Haha. 
 
Idag är der leegday och jag är så taggad! Och måste bara berätta att jag tog mig ut och sprang igår, med min mamma faktiskt. Blev 10km och det var första gången jag sprang utomhus på ca 5månader. Bara sjukt! Men det var nog sista gången på väldigt länge, eftersom det bli minusgrader nu. Så nu väntar jag bara in våren så jag kan börja igen! :) 
 

Postat av: :)

Hej finis! Har du mycket kompisar och så i skolan? Jag har inte det och är ganska blyg, till en början i alla fall älskar egentligen att prata och skoja ;), men eftersom att jag är blyg till en början är det svårt att lära känna folk. Har du något tips? Kram!

Svar: Hej sötnos! Ja det skulle man väl kunna säga. Men hade inte det på mitt förra gymnasium (jag har gått om ett år). Hmm, några tips? Alltså jag var/är ganska blyg jag också, men jag har jobbat på det och är inte alls lika blyg längre. Men det beror på vad det är och vem jag möter ;) Det finns väl inte riktigt något tips, utan mer att bara ta modet och börja prata/ta första steget.
Hoppas du fixar det, jag tror på dig! :)
Massa kramar!
Sanna Lundberg

2014-01-08 @ 19:20:52



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]