9e januari 2014

Hallu babes! Blev en tidig morgon idag, det som är så drygt när jag måste ända till Vännäs. Klockan ringde iaf 05.40 och då klev jag upp och åt frukost i 30min (som vanligt då) haha. Höll på missa bussen (som vanligt där också), sen så har skolan bara rullat på. Tog tåget till stan och mötte sedan upp mamma för att köpa Tuvas dop present. Sen for vi och handla. Köpte med mig färdig mat från Maxi som jag tryckte i mig för en timme sedan, hur ska jag kunna springa?! Haha. En fet potatisbakelse och två kycklingspett med tillbehör. Så får hitta på något annat att köra, tänkte axlar och rygg. :) 
 
En lektion imorgon, sen tar jag helg! 
Lite gott på tåget hem ;)

Postat av: Anonym

Går du på proteinpulver? Isånnafall vilket och hur ofta tar du det? Skulle uppskattas för funderar på och börja!
Och en fråga till, går du på pass eller är det bara gym som gäller?:)

2014-01-09 @ 22:02:31
Postat av: Hej söta Sanna!!

Kan inte du ha en frågestund? :D Älskar din blogg!!

Svar: Jo såklart, ska se till att fixa en snart! Åh tack! :-* kram!
Sanna Lundberg

2014-01-09 @ 23:49:38
Postat av: anonym

Vart har du köpt sina träningstights? sjukt snygga!
Älskar din blogg! kram.

2014-01-12 @ 15:07:53



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]