Bilder från 2012

Bilder från Thailand och Stockholm, då jag, min syster och mamma sprang tjejmilen :)

Postat av: Carris

Vilket härligt kärlekspar i bakgrunden <3 ser nykära ut :)

Svar: Åh haha ja! Det gör dom ju faktiskt! :D <3
Sanna Lundberg

2014-01-12 @ 13:27:23
Postat av: Elin

när du skrev att du va 1.58, fyyy vad glad jag blev för jag trodde jag va den enda som är 15,16,17 år som va så lång haa :((( :)) plus att du är sjukt fin!! o jag vill gäärna se ett inlägg där du visar ditt smink. :P

Svar: Nemen vad söt du är! Har du hört om detta citat "God only lets things grow until they're perfect. some of us didn't take as long as others!" ;)
Det kan jag fixa, puss o kram till dig sötarara :)
Sanna Lundberg

2014-01-12 @ 19:59:20



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]