Sheinside

Jag tror nog de flesta har hört talas om Sheinside, eller hur? Men för er som inte vet är Sheinside en hemsida med massor av kläder och accessoarer till ett väldigt bra pris. Plus så är det gratis frakt över hela världen! Jag har själv beställt där i från och jag är hur nöjd som helst. Om ni vill hitta snygga kläder som tillexempel jackor/kappor, toppar/blusar och klänningar till ett billigt och bra pris så tycker jag verkligen ni ska gå in och kika på Sheinside.♥ Här har ni några av mina favoriter som jag funderar på att beställa. 
Super fina kappor! HÄR / HÄR
Basic tröjor är alltid bra att ha HÄR / HÄR & HÄR
Fina klänningar till i sommar HÄR / HÄR

Postat av: Sofie

Riktigt fin blogg!!

2014-01-27 @ 21:53:37
URL: http://sofiebacklund.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]