Smoothie

Detta är allt du behöver för en god smoothie! En banan, hallon, en halv/en skopa proteinpulver (jag har choklad&banan smak på mitt), några skedar kvarg (jag har den feta kvargen med 9,5% den är lite tjockare än lätt kvargen, då blir den jätte krämig och god) och mjölk. Du tar så mycket mjölk tills du får den konsistens du vill ha. :) Man kan såklart utesluta proteinpulver om man inte har det. Sen så kan man också ta och blanda ner en matsked kakao för mer chokladsmak. Detta är ett perfekt mellanmål. Yuum! :) 

Postat av: Elin

När ska du visa hur du gör din "bulle" i håret? :-) Kram!

2014-01-26 @ 09:39:43



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]