Svar på frågestund del 1

Har du haft någon pojkvän? 
Ja det har jag, men det var flera år sedan :) 
 
Hur lång är du? 
Jag är ungefär 158cm
 
Hur kom det sig att du började träna? 
Alltså jag har alltid tränat. Så länge jag kan minnas. Så det var inge nytt för min del :)
 
Hur mycket väger du? 
Hur mycket jag väger nu har jag ingen aning om. Jag bryr mig inte om vikten heller. Förstår inte varför det är så många som är intresserad av min vikt. Känns typ som om hälfen av frågorna var om vad jag har för storlek samt vad min vikt är. Tråkigt.. :(
 
Plattar du ditt hår varje dag? 
Nej det gör jag inte 
 
Vilken storlek har du i din triangle swimwear? Och är dom normala i storleken till vad du brukar ha? 
Jag har XS i båda delarna. Matrialet är väldigt speciellt, så därför är underdelen liiite stor. Men kommer sitta perfekt för mig i sommar ;) 
 
Går du på proteinpulver? Isånnafall vilket och hur ofta tar du det? Skulle uppskattas för funderar på och börja! Och en fråga till, går du på pass eller är det bara gym som gäller? 
Ja jag dricker proteinpulver. Jag har testat ett antal och inget har riktigt fallit mig i smaken förutom det från MMsports från deras egna märke Bodyscience. Helt underbart är det. Vet dock inte hur det smakar med vatten, men jag rekomenderar dig att dricka med mjölk. Jag dricker minst en varje dag efter mina träningspass. Jag går bara på gym och tränar själv. :)
Hur gammal är du? Jag är 17år
 
vad ska du göra efter gymnasiet? 
Efter gymnasiet ska jag till Norge med min bästis (Sandra) och jobba. Det är planerna i alla fall, haha. 
 
vem är din bästa vän? 
Om jag ska välja en, Sandra♥
vem ser du upp till? 
Min fina storebror
 
Hur sminkar du dig? 
Kan visa senare i ett inlägg? :)
 
Har du tjockt eller tunt hår? 
Jag tycker jag har tunt, men alla säger att jag har tjockt hår för att vara blondin.  
 
Vad heter du i mellannamn?
Jag har faktiskt inget mellannamn, tråkigt tycker jag :(
 
Vad jobbar dina föräldrar som?
Mamma är stuveriarbetare och pappa är förman på SCA Logistic ab här i Holmsund
 
Hur många mål mat äter du ungefär på en dag? 
Minst fem. (Frukost,Lunch,Mellanmål,Middag&Kvällsfika)
 
Vilken/vilka är din favorit TV-serie? 
90210, O.C och Gossip Girl 
 
Hur ofta klipper du ditt hår? 
Försöker en gång per år
 
Har du köpt triangl bikinin själv eller är du sponsrad? Vad har du för storlek i över och underdel i den bikinin och vilken strl har du i vanliga bikinis? :) funderar nämligen på att beställa men vet inte vilken strl.
Jag har samarbete med dom så ja, jag fick den. XS i båda delarna. Jag skulle nog ha tagit en storlek mindre i underdelen. Kolla storleksguiden! :)
Vilka firade du nyår med? Nämn namn och var det några nya du träffade. Isåfall vilka? 
Hur nyfiken får man vara va? ;) Jag valde att inte skriva ut namnen eftersom de personer som läser min blogg kommer ändå inte veta vilka personerna jag var med är. Så jag låter det vara så nu också. Du får helt enkelt försöka få reda på det på något annar sätt :P 
 
Vilket är ditt bästa cafe/matställe i Umeå? 
bl.a. Mat&Prat (inne i Up2), Costas, Café Station och Café Göteborg
 
Favorit film? Har du nått husdjur? Gillar du någon? 
hmm,tycker denna fråga är lika svår varje gång. Men Magic Mike (bara för att dom är så snygga och dansar så bra,hehe) The Notebook, Mean Girls osv.. Ja det har jag, jag har en hund som heter Leo :)
Och nej jag gillar inte någon speciellt. 
 

Postat av: Julia

När kommer del 2? :) Jah tror att många kanske är intresserade av din vikt pga att du är så himla hälsosam och har ett så sunt och rätt inställning till mat och träning. Jag tror att många bara vill jämföra sig med hur de ligger i förhållande till sin individuella längd och inte att väga exakt som dig, eftersom jag antar att alla inte är 158 cm :) Du är verkligen jättefin och jag inspireras väldigt mycket av alla dina bilder! Om jag får önska, önskar jag ännu fler bilder i dina inlägg! De är så himla fina :) Kram Julia!

Svar: Del 2 kommer i veckan någongång:) ska se till att få upp ett inlägg innan onsdag i alla fall!
Ja kanske de, men jag tycker det är tråkigt att folk bryr sig så mycket om vad just någon annan väger. För dom har inget med det att göra egentligen. Jag tror inte heller jag hade skrivit ut min vikt även om jag visste vad jag vägde, för jag tycker att ingen annan än jag behöver veta det :)
Mer bilder ska det bli! Jag väntar bara på min kamera laddare, sen så blir det förhoppningsvis mer bilder.
Tack så mycket fina du. Kram kram på dig
Sanna Lundberg

2014-01-12 @ 19:25:31
Postat av: Anonym

Alltså ååååh ditt hår :( är det din naturliga hårfärg?

Svar: Ja, eller jag har slingat det några gånger :)
Sanna Lundberg

2014-01-12 @ 20:05:34
Postat av: sandra

åh sötnos! du är min number 1 också;) loveu

Svar: Bästa❤️❤️ love u!
Sanna Lundberg

2014-01-13 @ 20:25:59
URL: http://sandralundmark.blo.gg
Postat av: Lovisa

hur många gånger i veckan duschar du ditt hår?

2014-01-17 @ 21:40:54



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]