Svar på frågestunden del 3

Har du några tips för hur man sätter ihop ett träningsprogram till gymmet? Skulle du kunna lägga upp dina favoritpass som du gillar att köra på gymmet? 
Vad du kan tänka på när du gör ett träningsprogram till dig själv, är att inte lägga samma muskelgrupper dagen efter varandra.. Eftersom muskeln du just jobbat med behöver vila ca 48-72 timmar. Men så här kan det tillexempel se ut, Måndag: Biceps&Triceps, Tisdag: Axlar&rygg Onsdag: Ben osv..
 
Allt är ju vad upp till vad du vill uppnå. Jag jobbar på mina ben, så därför kör jag ganska mycket ben minst 2ggr/vecka. Och sen så jobbar jag på teknik, så jag har lagt in något typ av teknikpass i veckan också. Mina favorit pass är Axlar&Rygg. Sen så har jag lite hatkärlek till benpassen. (som alla andra typ,hehe)
 
Vad är din favortimat / Favoritgodis?
Thaimat och favoritgodis är choklad. Finns inget bättre än choklad typ, och naturgodis (choklad där också)
 
Vad tycker du om din klass och din linje på gymnasiet?
Jag gillar min klass. Vi har jättekul tillsammans. Vi har bara en kille i klassen, det är lite synd, annars så ;)Jag är väldigt nöjd med mitt val av linje. I ettan så har vi mest teori och sådant. Vecka 5, kommer jag och en kille från min pararellklass göra praktik på Scandic Plaza i tre dagar, kommer bli jättekul! Det är i tvåan och trean vi börjar resa och praktiskera. :)
Har du bra relation till personerna i din familj/släkt? 
Ja det har jag! 
 
Är du på g/intresserad av någon person?
Nej det är jag inte ;)
 
Dina fyra bästa sorter ur naturgodis? 
Åh, svår fråga hörru! Men 1.vitchoklad/yoghurt doppade jordgubbar 2.choklad cashew 3.vitchoklad/yoghurt cashew och 4.kokostopparna (utan ordning) 
Tycker dina föräldrar att du tränar för ofta? 
Nej det gör dom nog inte. Dom tränar lika mycket själv, ibland mer. 
 
Hur börjar man med proteinpulver om man aldrig tidigare gjort det? Vad är ditt största mål med träningen?
Det är bara att beställa/köpa och börja dricka. Svårare än så är det inte ;) Men proteinshakes är inga måltidsersättningar som ni nog förstår, utan man kan dricka det tillexempel inom 20 minuter efter ditt träningspass och inom en timme ska du äta ett större mål. Kunna springa 10km på så bra tid som möjligt. Det skulle vart så skönt att kunna springa milen på högst 40min. 
 
Hur fick du så långt hår? 
Hur ofta klipper du dig? & har du några tips på hur man får långt hår, hur man ska ta hand om det och så?
Jag har typ alltid haft långt hår. Och vi alla olika hårväxt, vissa kan alltså inte få längre hår än vad dom redan har. Så det finns tyvärr inga mirakelpiller för att få långt hår. Kanske en gång per år. Försöka att inte tvätta håret allt för ofta/inte om det inte behövs, sov i fläta, använda bra hårprodukter och försöka att låta bli plattången/locktången så mycket du bara kan. :)
Vad äter du under en dag? Lägg ut bilder på en vanlig matdag, det är superkul! 
Nej det kommer jag tyvärr inte att göra, ahah :P 
 
Vilken skola går du på och vilket program? 
Liljaskolan i Vännäs och jag går Hotell och Turism programmet, i tvåan kommer jag gå inriktningen turism.
 
Har du ett jobb eller hur får du alla dina pengar? 
Nej det har jag inte, men önskar jag hade ett :( Du menar alla pengar som jag slösat på skor,kläder och mat?* haha. 
 
Vad känner du inför din träning? Tränar personerna i din familj mycket?
Jag älskar min träning och mår så bra av den. Ja det gör dom, alla i min familj tränar (förutom min syster som "nyss" fått barn och har lite ryggproblem men snart lär hon börja igen), dom tränar lika mycket som mig. Vi i min familj har alltid tränat mycket, för det är något vi tycker om och mår bra av :)
 
Hur lärde du känna Rebecca och Jenny?
Jenny är faktiskt min gamla gympafröken jag hade då jag var mindre och Rebecca lärde jag känna via Instagram då hon kommenterade en av mina bilder. Hihi. 
 
Favoritbloggar? 
Erica kvam, Janni delér, Eirin kristiansen,Andrea hedenstedt (hon följer mig på instagram också, eller gjorde iaf hihi)  osv..

Vad tycker du om Umeå? 
Sådär, tycker mer om Stockholm och Göteborg och så :)
 
Vart är du mest kittlig? 
Hm, alltså jag är typ inte så kittlig längre, men typ i midjan.
 
Har du någon kille eller någon på "g"? Hur länge har du tränat och vad är ditt mål med träningen?
Nej det har jag inte :) Jag har tränat hela mitt liv, så det finns ingen "start" för mig och min träning.
 
Vilka är dom 10 snyggaste killarna i Umeå?
Nu väljer jag från Holmsund och så också ;) Men Samuel Wiklund, Robert Adolfsson, Junas Yilali, Jonas Wincent, Dennis Adolfsson, Lukas Broman, Rasmus Andersson, Alexander Elebro och min storebror Robin måste jag ju också säga. Okej en skön liten mix av åldrar men det sa du inte något om :P
Hittade en gammal julbild på mig och min storebror, han var kanske 16 och jag 9år här. Finns tyvärr inga nya bilder med honom. Han vill helst inte vara med. haha. 
 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]